Sláva, konečně se dají moje stránky používat (tedy doufám)

19.11.2010 14:58

Zjistila jsem, že to trvalo tři měsíce, co jsem si ve volných chvílích hrála se svými prvními webovkami včetně stahování fotek čajových přebalů. Vše vypadalo dobře a funkčně. Fotky se sem sice nevlezly, ale photobucket mi pomohl. Jenže včera mi tam nečekaně změnili grafiku a vše je najednou jinak. Přístup ke sbírce a přehledu čajů k výměně je složitější. No, štve mě to, ale dám to do pořádku časem. Zase by to dlouho trvalo, přeci jenom se mi nedaří sedět u své elektronické sbírky pořád... A hlavně, konečně se můžu pokusit o výměnu přebalů s dalšími sběratelkami a sběrateli - už vím, že v tom fičí i muži (např. i můj sedmiletý synovec se nechal mnou inspirova, stejně jako jeho tříletá sestra). Tak tedy čaji zdar a přebalům zvláště!